Vad hände?

Hej kära blogg, ja jag vet att jag lovade ett längre inlägg och det ligger som utkast väntandes på att bli färdigskrivet. Men det var liksom så att jag jobbade på ett tåg (ok jag har jobbat på flera tåg) efter jag skrev sist och på det här tåget så var det en pojke som blev intresserad av mig och jag fick helt plötsligt lite ändrade arbetsuppgifter av min kära kollega den dagen för att jag och denna pojke skulle ha chansen att prata mer med varandra. Sen gick vi på en dejt, dejten gick bra och nu har jag varit borta väldigt mycket på sistone. Idag ska jag städa i ordning mitt hem för att denna pojke ska hem till mig och jag vill inte skrämma bort honom med mitt kaos så jag får helt enkelt försöka göra detta hem lite mer hemlikt och mindre kaosartat. Så jag kommer tillbaka men jag har så ont om tid just nu, eller jo mitt dygn har fortfarande 24 timmar som alla andras men jag prioriterar vissa saker med min tid helt enkelt och just nu är det inte att blogga massa.

Vi hörs/Åsa

Leave a Reply

