Ack och ve så trött jag är…

Jag har ju som sagt tagit tag i det där med att byta vårdcentral och nu ska jag äntligen ta tag i det där med min förlamande trötthet det visar sig dock inte vara det lättaste. En halvtimmes telefontid på vilken det tutar upptaget hela tiden, ett bra telefonsystem vore önskat. Men imorgon försöker jag igen. Sov i Falun inatt, igår började jag vid 7.18 i Stockholm, åkte till Skövde, pass tillbaka till Sthlm obetald rast och sen upp till Falun. Efter att jag bytt om promenerade jag hem till Karin och Calle för lite kvällsfika, de hade sjukstuga och flyttkaos men det var trevligt att svänga förbi. Somnade rätt tidigt, innan jag hade hunnit klä av mig och borsta tänderna men dels hade jag varit förutseende nog och ställt väckarklockan och sen vaknade jag efter en timme, öppnade fönstret och gjorde mig iordning för att sova på riktigt. Men trots att jag sov ok inatt och att min tupplur när jag kommit hem blev lite längre än planerat så har jag varit helt slut här på eftermiddagen. Gjorde nyss lite nyponsoppa så jag fick upp energinivåerna något. Jag menar ska jag orka rädda världen så måste jag ha energi.

Nu ska jag göra middag och ta tag i ett annat lite längre blogginlägg som inte är av dagbokskaraktär/Åsan

Leave a Reply

