en uppdatering.

Hej, jag förstår att ni gnager av er naglarna i undran över vad som händer i mitt liv under mina långa bloggpauser. Jag har varit på teater, umgåtts med vänner, gått på moderna, fyllt 30, haft 30årsfirande, gått på lakritsfestival och jobbat m.m. Jag har också blivit med mixerbord och spelat in min första podcast som dyker upp på söndag här.

Imorgon ska jag jobba till Götlaborg tur och retur och sedan ska jag inte jobba förrän 8 maj, däremellan ska jag ha lite vårsemester och åka till London.

Och nu ska jag sova. Kanske ska jag blogga lite snart igen.

Leave a Reply

