Mot Belfast

Nu åker jag till Belfast och trots att jag hade tänkt förprogrammera några inlägg så blev det inte av, så blir uppdateringar, svar på kommentarer och så lite sporadiskt så vet ni varför.

Fick fönsterplats så jag är nöjd, kommer väl som vanligt sitta som en exalterad femåring vid start och landning, min favoritdel av att flyga. Och eftersom jag gärna är i gooood tid så har jag drygt en timme kvar att fördriva så ska väl ladda upp telefonen till 100% igen och äta min frukost som jag har med mig och kanske läsa en bok.

Jag kände mig som en tant när jag tittade på tidningar och och besviket och förgäves letade efter VI. Det och stickningen vad blir nästa grej?😉

20130207-085537.jpg

Leave a Reply

