kontraster

Igår var jag på förvånansvärt bra humör med tanke på hur lite jag sovit. När vi förberedde tåget innan resenärerna kommit på sjöng jag för full hals och nästan dansade genom tåget. Detta höll i sig hela dagen och sen kom jag hem skulle göra tomatsoppa, fixa lite hemma, blogga lite och vara produktiv och helt plötsligt slog tröttheten mig som ett slag bakifrån. Jag somnade någon timme och när jag vaknade vara allt jag orkade göra lite te och mackor. Så ja egentligen skulle det kommit något blogginlägg här igår, men jag får försöka kompensera lite idag. Kommer vara ledig hela dagen och har bara min klipptid inbokad.

När jag är på sånt där hoppeli studsigt humör så spelas denna i min hjärna helt ofelbart

/Åsa

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/4730313/?claim=d5dcx288r8x”>Följ min blogg med Bloglovin</a>

Leave a Reply

