Följa bloggen…

Alltså enligt mig är det bästa sättet att följa bloggar på genom google reader, eller som när jag använde mozillas rss-prenumerationer. Men är det något jag har förstått av denna grymma värld så är det att inte alla alltid tycker som jag och tydligen ska det vara helt i sin ordning, så nu har jag kopplat min blogg till det däringa bloglovin ni hittar en länk dit längst ner på bloggen.

Så sätt att följa min blogg på är att vara vän med mig på facebook och där se när jag lägger upp något (sätt på vilket man kan missa några inlägg).

Lägga in min blogg i sin google reader och läsa på datorn eller i appen på sin telefon.

Prenumera på den via bloglovin

Lägga bloggen bland bokmärken och en gång i kvartalet när man är uttråkad hitta den och surfa in😉

Sen finns det säkert massa sätt som jag inte känner till, jag är om än inte helt oteknisk ingen teknisk mastermind heller.

/Åsa

Leave a Reply

