Frisyrtankar

Jag har funderat lite grann på att ta av lite på längden på håret, särskilt att om håret blir kortare än axellängd så får jag ha det utsläppt på jobbet och då är det lättare att vänja mig av med att jämt ha håret uppe (om man alltid har en tråktofs vad är då vitsen med att ha längd på håret). Och igår när jag åkte till Malmö så  kom jag och min ena kollega in på det där med hår och hon sa att jag skulle passa så bra i en bob. Det fick mig att tänka på en bild på en frisyr som jag har sett och tänkt på sen dess, så på måndag tänkte jag satsa på något sånt här när jag kommer till Linda.

Vad tror ni om det? Bilden länkar till inlägget där jag hittade den förresten.

Leave a Reply

