Sånt som är fint…

Saker som gör mig glad för tillfället är sådant som

– Att det finns ärliga människor, jobbplånboken är upphittad och inlämnad och jag kan andas ut.

– Att Skype blivit uppfunnet, typiskt bra sak

– När man får bekräftat att val man gjort var de rätta

– Att jag genom att jobba på bra med stickningen (snart klar) inte bara övar mig i att göra färre saker åt gången utan även visar mig själv att jag kan starta och avsluta saker

20130129-071749.jpg

– Att jag har bra vänner och familj och alla är friska och krya

– Att jag börjat bli ännu bättre på att fylla mina dagar med sånt som gör mig glad som museibesök, bio, konserter

– Att jag snart åker till Belfast

/Åsa

Leave a Reply

