Jag överlevde…

Ja jag kom levande ur detta med att ta isvaksoskulden, kan till och med tänka mig att göra om det. Blev gårdagens träningspass, att bära ved för brant backe och att hugga upp isvak borde väl vara jobb nog? Kanske kör lite planka på det här. Det var rätt trevligt, när man bastade i den temperatur Oskar föredrog så var det bara skönt att ut och svalka av sig ibland. Men jo det är något jag kan tänka mig att göra om, ska bara komma ihåg varma sockar i kängorna till nästa gång, det är skönt när man håller på med vaken och efteråt.

Jag hann hem och äta någon knäckemacka och två stekta ägg med lite kaffe innan det var dags att ge sig ut igen, skulle se Beast of the Southern Wild med Frida och hennes två sydamerikanska vänner. Gillade den riktigt mycket, kan helt klart rekommenderas.

I lördags var jag och Frida ute och åt middag och såg Conor Oberst, det var riktigt bra som jag hade hoppas på var First Aid Kit gäster. Dock tyckte vi att det kunde varit någon låt kortare särskilt som luften var totalt slut där inne på slutet.

Nu sitter jag nytränad, nyduschad och när jag orkat torka håret snart nyinsomnad på hotellrummet i Malmö. Imorgon börjar jag jobba vid 05.09 och när jag kommer åter Stockholm ska jag åka till Kista för att vara volontär på lite kaffetävlingar.

/Åsa

3 thoughts on “Jag överlevde…

Leave a Reply

