Yay

Ok, ordningen är återställd, idag efter jobbet så skyndade jag till webhallen (kom dit med 6 minuters marginal) och köpte en datorskärm som min support rekommenderat efter mina krav (tack David). 27″ känns sjukt stor, efter lite ljusinställningar blev det en trevlig bekantskap inte billig direkt men eftersom jag uppenbarligen har sånt som datorskärmar till de går sönder och använder datorn sjukt mycket så fick det vara värt det. Nu ska jag bara köpa serverplats och domän och flytta bloggen så är jag klar med teknikaliteter för ett tag tror jag. Fast jag lämnar inga garantier. Idag har jag först haft en jättebra jobbdag, som slutade lite surt (skållade armen och blev av med jobbplånboken), sen bort till webhallen som sagt och därefter hem. Fick en tweet som vände min dag mot det positiva hållet igen, den har med specialkaffe att göra och jag skulle ju blogga mer om kaffe (så länge ingen protesterar i kommentarerna så kör jag envälde).

/Åsa

4 thoughts on “Yay

    • Oh, jag älskar te också dricker mer av det än av kaffe, en riktigt bra oolong är ju underbart. Fast nu försöker jag lära mig att komma i säng tidigare så en del yogite blir det.

      Men jag kan säga att det här inlägget har ganska mycket att göra med mänsklig värme, generositet och vänlighet, ämnen som jag tror du uppskattar. Ett annat planerat kaffeinlägg handlar en del om ekologi, arbetsvillkor och så, så intressant för andra än kaffenördar.

Leave a Reply

