Fullt upp…

Jag ska ju egentligen blogga mer, men dels är jag uppe på heltid på jobbet igen vilket tar tid, sen är jag jättetrött när jag väl är ledig och dessutom har jag besök nu och är social mest hela tiden och på det så skypechattar jag en stor del av min tid. Men ska försöka ta mig mer tid snart igen. Kommer till exempel upp en ledig helg här snart, planerar konsert och lite umgänge på lördag och kanske isvaksbad på söndag (premiär isåfall för min del) men lite tid lär jag ha över. Ska programmera lite inlägg sen tror jag, förbereda för långa trötta dagar. Imorgon ska jag i alla fall ha vändtur till Malmö, blir en lång dag men ska se om jag inte kan ta tid på rasten eller kvällen för att skriva något.

Jag vill bara säga att mitt relativt regelbundna bloggande inte är över det bara pausar lite just nu och är tillbaka snart.

Annars ser jag fram emot stundande Belfasttrip

/Åsa

Leave a Reply

