Falun, träning och slarv

Nu befinner jag mig i Falun på hotellet där, äntligen har jag kommit iväg och tränat. Hotellgymmet här var ganska ok, fanns kettlebells vilket jag tyckte var trevligt. Kände mig svag trots att jag tog helt ok vikter, tror det beror på dålig energi mest. Det här med att planera måltiderna och äta regelbundet är inte min starka sida, det kräver bättring. Hade tänkt gå ut och gå här i Falun men kombo av att det är sent och jag ska upp tidigt, -15 kräver mer kläder än de jag har med mig och ovan nämnda energinivå gör att jag stannar inne. Får hoppa i understället och på med övriga varma kläder det första jag gör när jag kommer hem imorgon.

20130118-213623.jpg

20130118-213731.jpg

Förresten så har jag använt shape up för att hålla koll på maten lite (redan slarvat med att fylla i någon dag dock) och då fyllde jag i mina uppgifter om vikt och längd och enligt det var jag överviktig. Uppgifter som jag tar med en nypa salt, nog skulle jag gärna minska mängden underhudsfett lite men det är mest av fåfängeskäl.

Nu ska här ätas lite mer, fixas lite mer te (älskar hotell med temakningsmöjlighet på rummet)(älskar att min telefon har lagt ordet temakningsmöjlighet på minnet) och sen duschas och sovas. Eventuellt ska jag sticka lite också.

Ha det. /Åsa

Leave a Reply

