kaffeblogg

Jag insåg nyss att jag skriver förvånansvärt lite om kaffe i relation till min kärlek för denna dryck. Har något i utkast om kaffe, kanske får damma av det eller skriva något nytt. Jag nämner ju självklart kaffe i förbifarten, kan tänka mig att ordet koppning, drop coffee, johan och nyström och kaffecompagniet  har nämnts ett antal gånger, men det blir förvånansvärt lite om själva produkten. Så jag tänkte att jag kanske skulle råda bot på det. Är lite sugen på att se dokumentären Black Gold och kanske skriva något om den.

Men nästa tanke är denna att om jag ska ha sån vidd i vad jag skriver om så måste jag bli mycket bättre på taggar och kategorier så att det lätt går att hitta det man söker.

/Åsan (som planerar mer om kaffe och smaker i framtiden)

Leave a Reply

