Pin curls

Ska sova med pin curls för andra natten i rad, blir fint men får ju inte ha utsläppt hår på jobbet så kan tyckas överflödigt, men då mitt hår är för glatt i naturligt tillstånd för att ligga ens i närheten av ok  så kör jag på det ändå.

IMG_9005

Kör med en scarf på håret. Det finns de som visar bättre än mig hur man gör så jag låter de tala för mig.

Fick inte tag på någon jättebra bild på slutresultat, blev mindre lockar än tidigare gånger men har ingen eko läggningsvätska.

IMG_8972

Tidigare resultat har varit mer så här

Då har jag haft läggningsvätska, kortare hår och dessutom snurrat själva testen innan jag rullat upp dem.

Får se om jag får mer stuns i det till imorgon.

/Åsa

Leave a Reply

