Mitt bästa hudvårdstips…

Jag hade ju utlovat mitt bästa hudtips så här kommer det. Eller kanske mitt näst bästa, för mina bästa är sov bra, ät bra, drick bra. Men sen när man gör alla de sakerna så kan ju kroppen behöva lite hjälp på traven, särskilt i den svenska vintern när man växlar mellan vara ute i kyla och att komma in i värmen.

Mitt bästa tips är olja till kroppen använder jag en mandelolja, den är dryg, min kropp älskar den och den är definitivt fri från skräp.

IMG_7588

Men när jag beställde mamma och pappas julklappar från naturisimo.com så passade jag även på att köpa lite saker till mig själv varav en var i provstorlek (fast en rätt generös sådan) IMG_8847

Detta är min nya bästis, ansiktet tycks älska den och extra bra är det då jag lärt mig att man bör undvika ansiktskrämer med vatten i när man ska ut i minusgrader. Ganska torr olja så inget som lägger sig som en hinna. Mer oljor åt folket.

Leave a Reply

