Leklördag

Igår lekte jag som sagt med Malin, efter en stund av att underhålla ordjaktenberoendet så pratade vi medan vi åkte till hornstull där vi gick på Hallongrottan. Där köpte jag dessa

IMG_8786

Det här med att jag sa att jag skulle rensa ut saker, det är inte det att jag liksom glömt det det är bara det att jag har en liten startsträcka innan jag kommer igång helt med det.

Sen stack vi till drop coffee, där hade de lite fullt upp, personalen verkade lite förvirrade ibland men trevliga som vanligt. Gott var fikat också. Sen stack vi till synsam för att äntligen fixa till mina glasögon och därefter senlunch på vurma och bio på zita. Tittade på biobiljetter när vi var på drop och såg att de hade 61 platser kvar och lät därför bli att boka, sen när vi gick till vurma funderade jag på att föreslå att vi skulle gå in och köpa biljetter först men struntade i det och när vi hade ätit och gick över till zita så var det kö ut på gatan. Men som tur var fanns det några biljetter kvar. Vi såg Amour, den var som väntat tung, jag tror att jag tyckte om den mer än vad Malin gjorde men det är en sån där film där jag behöver tid för att riktigt veta vad jag känner kring den.

/Åsa

2 thoughts on “Leklördag

Leave a Reply

