Inläggsteman

Jag har skämtat lite om att min blogg, blev en våldtäktsblogg. Trots brist på personliga erfarenheter (tacksam för det) så är det ett ämne som engagerar mig mycket. Men det har känts som om bloggen antingen handlat om det eller om banala saker som biobesök, mitt bästa hudtips (ok, har inte publicerat det än) och inget där emellan. Men nu har jag lite andra inlägg på gång. Fast det får bli senare idag eller imorgon för nu ska jag umgås med Malin eller sitta bredvid henne och spela ordjakten (asafre) på tunnelbanan.

Leave a Reply

