Fullt med trevligheter

Idag fixade jag ledigt några dagar runt en av mina lediga helger i februari och sen bokade jag flygbiljetter till Dublin för att därifrån ta bussen till Belfast. Väl där tänkte jag umgås med Jonas så jag hoppas att han inte har ångrat sig för nu är resan betald och klar🙂.

Dessutom när jag kollade igenom schemat för februari så såg jag att jag fått den tur där man har ca 9 timmar kvartstid i Göteborg så då pratade jag med min syster som bor i Mariestad och hon var inte så svårövertalad att ta en av sina föräldrarlediga dagar till att umgås med mig och sina barn i Göteborg med att bland annat gå på universeum. Då känns inte massa tid på bortastation bortkastad utan kan till och med bli lite trevligt.

Imorgon ska jag och Malin fika och gå på feministisk bokhandel innan de stänger ner. Ska bli trevligt. Är även lite sugen på att komma iväg och se Amour i helgen så ska nog kolla om antingen Malbjörn vill följa med på kvällen eller om Ingrid är sugen på att se den.

Men apropå allt sånt där jag ska göra så ska jag förutom att dricka upp kaffet och få i mig någon lunch sätta fart med sånt som att sätta upp helkroppsspegeln och kanske gå igenom innehållet i lite skåp.

Ha det fint. /Åsa

Leave a Reply

