Rast med kaffe och ärenden

Befinner mig i Göteborg just nu och fikar på da matteo. Har massa kvartstid här nu (rast där vi har betalt en kvart per timme) och för att inte känna att tiden går förlorad så passar jag på att få saker gjorda. Har varit på hälsokosten och Clas Ohlson och handlat lite saker. Hade även tänkt sticka till Swedbank och beställa nytt kort men det kontor jag hade kollat upp tog visst bara emot förbokade möten så får ta det någon annan av veckans dagar.

Imorgon skulle jag åkt till Uddevalla men fick ändrad tur till Falun som är en destination jag föredrar ändå. Nu har jag laddat på både med energi och mobilbatteri så då ska jag börja vandra mot tågstationen igen.

20130109-150949.jpg
Dagens yirgacheffe

Leave a Reply

