Juligt.

Jag gillar nog julen mer nu än jag gjorde en tid under mina tonår och förra året skapade jag en jullista på spotify som jag nu börjar uppdatera lite mera.

Åsas Jullista

Men sen hade jag även funderat på att ha någon typ av julkalenderbloggning för att hålla igång bloggandet lite mera och jag hade först tänkt komma på någon idé men då det inte direkt regnade ner idéer så hakar jag på någon annans. Lite bildbloggning à la Emely Dahl
med en bild per dag borde vara något jag kan klara av. Kommer jag helt plötsligt på någon superidé innan idag är över så kan jag ju köra den parallellt isåfall.

Första bilden ska vara:
1. En bild på dig som du själv tycker om.

Bild 073

Jag är expert på ta massa poserfoton ibland och det intressanta är att jag alltid mest uppskattar de bilder där jag inte posar så mycket ut bara utstrålar glädje och glömmer att posa, sen så älskar jag när jag gjort såna lockar borde göra de snart igen.

Leave a Reply

