Och med hälsan är det bra?

Annars då? Jo det känns bättre nu, kan andas bättre. Min nacke är kaos dock, den har varit knas sen jag var kanske 17-18 år men den har blivit mycket sämre. Funderar på om det kan vara diskbråck i nacken, mycket som stämmer in på det. Men för att få svar på det måste jag ta mig till en läkare och det är något av det svåraste jag kan göra.

Men när jag konstaterade hur illa det var så kom jag iväg till mitt lilla gym snabbt. Jag är definitivt inte befriad från utseendenormer, ideal och så men jag märker att jag inte styrs av det när jag har jättesvårt att komma iväg när jag har såna mål men när jag känner att mitt fysiska eller psykiska välmående kräver det så går det mycket fortare.

Angående nacken så kan jag förresten konstatera att det blir värre av att ligga ner och till exempel sova, men att jag blir trött av smärtan så jag vill ligga ner och t.ex. sova.
/Åsa

Leave a Reply

