Hjärna på villospår

Det tycks som om min hjärna har tagit semester. Först glömde jag min jobbkappa inne på arbetsledarnas rum, sen igår kom jag upp på basen utan nycklar så jag sprang ner och letade i omklädningsrummet två gånger men uppfattade att skåpet var låst och var beredd på att klippa upp det idag. Men idag när jag kom såg jag efter en stund att skåpet var stängt men inte låst och vad hittade jag där inne om inte nycklarna. Kaos i min hjärna, jag är lite känslig efter tidigare stressepisoder så jag tror att en inre stress över svårigheter med att få till pluggrutiner, mycket att göra, ett jobbigt uppbrott och en kropp som inte är med helt kanske skapat en inre stress som påverkat mig mer än jag trott.
Men förhoppningsvis hamnar mitt inre mer i fas snart.

Leave a Reply

