Kära läsare haven förtröstan

Om det mot förmodan skulle vara någon mer än söstra mi som har denna blogg som prenumeration så är det inte så att jag fick ett ryck och skrev cirka 200 inlägg på en dag, utan det föreligger så att jag fick ett ryck och importerade min gamla blogspotblogg in hit och ni är välkomna att välja att läsa noll, ett, några stycken eller alla av dessa. Hur ni väljer att göra är helt upp till var och en.

Kvällen har ägnats åt tomatsoppa, vin och fantastiska ostar. Dagen har ägnats åt städning, koppning och oolongdrickande.

Nu tänkte jag satsa på en kopp te.

Jag hade förresten en blogg mellan blospot och wordpress nämligen fitnessguru.se/osa men risken/chansen att jag importera allt därifrån är inte så stor då jag isåfall måste ta och kopiera dem ett och ett har återpublicerat något innan och kanske blir det mer om jag orkar leta och leta guldkornen.

/Åsan

Leave a Reply

