Längtan efter litteraturen

Jag har saknat att läsa, tidigare har jag alltid slukat böcker. Kom undan böter för försenade böcker på biblioteket för att bibliotekarierna mindes mig från när jag var riktigt liten och gick därifrån med fler böcker än jag kunde bära. Gick till jobbet utan ha sovit för att boken jag läst varit för spännande för att lägga ifrån mig. Men sen hände något, jag blev för trött och okoncentrerad och gick från att ha kunnat läsa mer böcker än dagarna i en vecka till att nästan inte läsa alls.

Så häromdagen gick jag in på pocket shop och köpte mig några nya böcker av den mer lättlästa typen. Först så har jag läst Det bästa av allt av Rona Jaffe

20120711-144622.jpg

Leave a Reply

