Sommarsysslor…

Varje sommar tänker jag som många andra att jag ska göra vissa specifika saker lyssna på sommar, läsa massa böcker, gå på parkteatern, bjuda folk på grillfest etc. Många saker blir aldrig av, framtiden är aldrig nu och det är alltid någon gång i framtiden allt bra ska bli gjort.

Än har jag inte kommit iväg på parkteatern, boken går segt fram (jag som brukade läsa så sjukt mycket) men jag har i alla fall börjat lyssna en massa på sommar, jag som är jättedålig på att hålla ordning har upptäckt att det är perfekt att lyssna medan man plockar hemma.

Just nu är jag i slutet av Emma Wiklunds sommarprat, lyssnar inte i ordning på dem, började iofs med Anjas men sen har jag valt dem i den ordning jag haft ork/lust med för tillfället.

Förresten om någon vill gå på parkteatern hojta till, inte det lättaste att få med David till men har gärna sällskap.

/Åsa

Leave a Reply

