Ny glasögon

Innan jag skriver om Köpenhamn så tänkte jag visa mina nya glasögon, Synsam har som stående erbjudande att man får slipade solglas billigare när man köper sina vanliga glasögon och sen hade de ett tillfälligt erbjudande med bra pris på Rayban-bågar innan midsommar så eftersom jag i flera år tänkt skaffa slipade solglasögon så passade det mig utmärkt. Många tycker att jag lägger onödigt mycket pengar när jag köper glasögon på synsam, men jag gillar utbudet av bågar och resonerar som så att jag har mina glasögon varje dag i fyra-fem år så är det något som det är värt att lägga pengar på utseendemässigt så är det det.

Är väldigt nöjd och gillar att världen blev lite klarare också, samt att jag är otroligt tacksam att slippa välja mellan att få ont i huvudet för att jag blir bländad eller ont i huvudet för att allt är suddigt utan att jag nu kan se bra och skydda ögonen mot solen samtidigt.

/Åsa

Leave a Reply

