Bollnäs

Hallå! Jag befinner mig i Bollnäs igen, gillar den här turen man kommer upp tillräckligt tidigt för att få något gjort men inte såpass att man hinner bli uttråkad och på morgonen börjar man tillräckligt tidigt för att komma hem bra men ändå inte så att man behöver gå upp i ottan.

Jag har ätit min matlåda och gått till lilla hotellgymmet och kört av ett pass. Innan jobbet idag så var jag och David ute och njöt av solen. Igår när jag kom hem från Jönköping så stack jag hem till mamma och pappa, jag lekte lite iphonesupport till mamma och Ingrid och åt lunch. Sen åkte jag och mamma till saltsjö-boo och köpte ett par inlines från en blocketannons. 200 kronor kan det ju vara värt att testa om man gillar det, ska nog testa imorgon även om det kanske inte blir någon lång runda så här första gången på drygt 15 år.

20120513-221125.jpg

/Åsa

Leave a Reply

