Dagens motion m.m.

Idag lyckades jag pallra mig upp när väckarklockan ringde och började dagen med lite yoga. Därefter drog jag på mig kläderna och begav mig ut på en morgonpromenad. Gick förbi en lekplats med en linbana så på tillbakavägen pausade jag mitt gps-program och åkte några gånger fram & tillbaka

20120428-140323.jpg

Tillbaka på hotellet så tog jag en dusch och gick sen ner för frukostätande innan hemfärden.

Nu har jag landat på kaffecompagniet där jag dricker kaffe och köper bönor. Tänkte dra ut och röra på mig när jag kommit ut till David på Lidingö, både omgivningar och vädret inbjuder till det. Sen kanske ett kortare pass hemma hos David och imorgon bitti en till promenad. /Åsa

Leave a Reply

