Tunnelbaneunderhållning

Just ja i fredags när jag åkte hem från jobbet försenad och trött så möttes jag av detta i tunnelbanan, kan säga att det gjorde det roligare att åka hem och gav en helt annan stämning än vad man är van vid.

Inte så jättebra film så klart men trevlig upplevelse och då hör jag ändå till dem som avskyr dessa människor som kommer in och spelar falskt på ett dragspel och stör i mitt musiklyssnande och sen vill ha pengar för att dem stört mig. Men här fick jag en show och om man då ger pengar efteråt så känns det mer frivilligt.

/Åsa

Leave a Reply

