Uppdatering innehållandes London bland annat

Så vad har hänt sen sist? Jag var i London med mamma och syster för två helger sen. Vi åt lunch med Jenney som Ullis bodde med i London, var på vernissage där bland annat min kompis Karin medverkade. Vi ägnade ett antal timmar åt den underbara matmarknaden Borough market. Hittade fina butiker i närheten av marknaden också Neals yard som hade ekohudvård och Rabot Estate som hade fantastisk choklad. Vi han också med Spitalfield market, portobello market, Hamleys, afternoon tea etc. Men ändå så täckte vi inte in allt vi ville göra så vi ska nog göra om det nästa år, fast då med fler i resesällskapet. Jag återkommer kanske med bilder efter att mor och syster delat med sig av sina, orkade inte satsa på iphonefoton när de hade riktiga kameror.

Har anmält mig till 100 grymma dagar, som handlar om att förändra det man vill förändra så mycket som möjligt på hundra dagar. Tänkte skriva mera om det på min gamla träningsblogg. Ser det som ett sätt för mig att komma igång med träningen igen.

Känner att jag har en bit kvar innan pluggrutinen sitter och mitt prokratstineringsmönster försvinner men jag har kommit en bit på vägen. Ska försöka komma igång med bloggandet igen, så återkom gärna.

/Åsa

Leave a Reply

