Nu tänkte jag prata om det där med mode, trender, kläder & stil. När jag har tittat på lyxfällan och sett vad de flesta lagt på kläder så har jag hajat till, själv är jag dålig på att shoppa och får något ryck med något års mellanrum och köper där emellan bara det som absolut nödvändigt. Men det är inget tecken på att jag är ointresserad av vad jag tar på mig, inte alls, jag skulle absolut inte ta på mig vad som helst. Men jag har inte heller ett behov av att ständigt förnya mig, under mina tonår testade jag mig fram när det kom till kläder en del och till slut hamnade jag i något mindre exprementiellt men ganska mycket jag. Därmed inte sagt att jag aldrig vill förnya mig mer att jag har en grund som jag står i.


Jag i en av mina favorittröjor

Jag skulle kunna beskriva min stil som bekväm och klassisk, jag vill kunna känna mig avslappnad i det jag har på mig och det är antagligen anledningen till att jag nästan aldrig har högklackat. Jag gillar också rena linjer och bra snitt, en anledning till att jag inte köper så mycket nytt är den att mycket av det jag har har hållit i passform och stil. Jag älskar jeans och det är något jag köper nytt varje år av den mycket enkla anledningen att jag sliter sönder dem i grenen och därför behöver byta ut dem med jämna mellanrum. Jag har även en svaghet för 50-60-tal och det hänger lite vintageklänningar i klädkammaren.

Inser att jag har ont om bilder där jag syns med mer än ansiktet, har aldrig varit någon modebloggare så anledningarna att ta outfitbilder har varit få, är tacksam att jag lärt mig vara snällare i plockningen av ögonbrynen med åren.

Jag ska försöka få fram lite bilder framöver som kan ge lite mera av en bild av hur jag gillar att klä mig och vad jag tycker om. Men i alla falla så är jag knappast någon som följer trender, men jag har däremot en stil och älskar att titta på bilder av kläder.

Leave a Reply

