Julklappsönskelista för den som undrar…

Då det så här års dyker upp frågor om vad jag önskar mig i julklapp så tänkte jag göra en lista här då det blir lättåtkomligt och går bra att lägga länkar till saker och ting. Jag har hört rykten om att vissa tycker att jag är svår att köpa julklapp till men jag avfärdar dem å det bestämdaste.

Fred på jorden
En get till Afrika
Blax hårsnoddar, såg just att det fanns billigare i brunt på Loveko som dessutom har fri frakt fram till jul

Schampo och inpackning från John Masters finns på bland annat accessoara

En snyggkofta, som går att kombinera med snyggare än vardagskläder utan att klä ner sig. Gärna färgglatt t.ex lila, cerise, blått etc. får vara mönstrat, draperat eller figurkramande.
Till exempel så här menar jag med draperat:

och med figurkramande så menar jag typ så här fast i roligare färg och kanske slätare stickning

eller så här

den här var också väldigt söt och funkar till fina kläder men saknar lite av den värmande effekten men är tillräckligt snygg för att inte avfärdas


Jag har vanligtvis storlek 36, annars kan det få vara en exakt kopia av en lilamönstrad kofta jag hade någon gång under högstadiet.

Finchoklad
Te
kurslitteraturen betald
massage
ansiktsbehandling
något fint du gjort
att världen skapar ett bra miljöavtal på mötet som äger rum nu
boken Badskumt
Den lilla svarta
En bra bok
halsband

En snygg tvättkorg till badrummet till exempel denna som har ett träkryss i botten så det inte hamnar direkt mot det ibland blöta golvet

Kan inte ha tyg mot golvet så ska jag ha någon tygvariant är det tvättsäckar som går att hänga på handdukshängaren som de här som jag hittade recept på på kvadratsmart

Leave a Reply

