trötthet och värden…

Igår fick jag en kallelse till vårdcentralen, antar att det gäller att kolla min levervärden så att de har normaliserats sen jag vara på sös sist, skulle egentligen boka tid själv men han skickade en remiss iaf så när jag som vanlig var seg med att ta tag i saken så gjorde de det åt mig helt enkelt. Ska se om jag kan få kolla mitt järnvärde samtidigt, har varit sjukligt trött på sistone, sovit förbi väckarklockan och vaknat närmare 11 än 8. Trots att jag nu varit vaken i flera timmar så känner jag mig inte vaken utan precis så där trött som man är precis efter uppvaknandet eller innan man somnar för kvällen. Då har jag undvikit min starka värktablett just för att slippa tröttheten. Jag har haft perioder då jag kunnat försova mig förbi ett antal väckarklockor och skulle ge mycket för att inte vara så trött.

Apropå trötthet så börjar jag 4.20 imorgon och bussen till jobbet går 3.43, lär bli en välförtjänt tupplur efter hemkomsten imorgon.

/Åsa

Leave a Reply

