Något att trä på fötterna som lyste upp min dag…

Häromdagen när jag var inne på facebook såg jag att gococo hade skrivit att 20 av deras fans vunnit strumpor och helt plötsligt såg jag mitt namn bland vinnarna, blev glad då jag har deras stödstrumpsmodell och att det är alltid kul med presenter. Jag hoppas att jag snart är piggare och har slutat ha ont så jag kan komma igång ordenligt med träningen igen, saknar känslan i kroppen när man tränar regelbundet.

idag kom de på posten i alla fall i en av mina favoritfärger dessutom och med en liten karamell och tvättpåse på köpet.

/Åsa

Leave a Reply

