Sluta hugg mig i magen…

Det där med äggledarinflammation är inget jag rekommenderar, det känns som det bränner och någon hugger en i magen. Hade friskskrivit mig till idag men igår när vi satt i bilen på väg hem till David och när vi höll på att laga mat så gjorde det så ont i magen att jag insåg att jag inte kunde jobba. Hade inte riktigt funkat att sluta servera frukost för att det känns som någon hugger en i magen inifrån och när jag måste lägga mig på sängen när jag gör ingenting för att det gör så ont så är det nog bra att ta det lugnt.

I och med att det blir ett antal piller per dag, totalt fem antibiotikapiller och två alvedon åt gången så ofta som jag får ta dem så har jag letat upp mina laktobakteriepiller för att undvika problem med mage, immunförsvar etc.

Vill vara pigg och frisk och inte ha ont från och med nu.

/Åsa

Leave a Reply

