Uppdatering…

Nu dröjde det ett tag mellan uppdateringarna, men så kan det gå när iphonen dör (för evigt) och man är bortrest. Kom hem sen förra fredagen och fick sätta mig och försöka återställa telefonen, packa etc. Sen på lördag morgon gick mitt tåg 9.10, spenderade förra helgen i Mariestad med syster och familj. Hade det trevligt med bak, syltkokning etc. När jag kom hem till Stockholm så åkte jag direkt till Södertörn för att hämta passerkort, sen hem i kanske 5 minuter för att lämna grejer, sen åkte jag till mor och far för att lämna de saker som de hade glömt hos Ullis och skickat med mig. Fick mig lite kallops också.

I torsdags träffade jag David som kommit hem från Italien och sin skärmflygsresa, igår var det plugg och massage innan jag åkte till David igen och åt en god middag. Och nu sitter jag och har rast i Linköping innan vi åker hemåt igen. Ska hem till David igen, ska nog försöka gå och träna också och på söndag så ska jag ha långöverliggning i linköping. Kommer sluta tidigt på måndag och då gäller det att vara effektiv med pluggande. Ska träffa Emma på tisdag för umgänge och plugg och på kvällen är det seminarium igen.

Ska försöka mig på någon lite mer intressant uppdatering än denna snart, men jag är lite trött och oinspirerad.

Leave a Reply

