lite uppdatering

Befinner mig i malmö på överliggning nu, på vägen ner fick min iphone ett nervsammanbrott och den sa att den inte tänker samarbeta innan jag synkar den med min dator hemma, då känns det fint att jag inte slutar förrän 22.57 imorgon kväll.

Tänkte åka över till köpenhamn imorgon, ska träffa Miranda för att fika på Coffee Collective, lär köpa med mig lite kaffe trots att jag egentligen har så jag klarar mig hemma men deras kaffe är inte det lättaste att hitta hemma och när det finns så blir det såpass dyrt att det inte riktigt känns värt det. Tänkte passa på att titta lite i centrum, hittade ett helt underbart te-ställe när jag och mamma var i Köpenhamn för något år sen förhoppningsvis klarar jag av att hitta tillbaka.

Har helt sjukt ont i armen nu, det domnar och har sig en massa så ska boka tid hos läkaren och ta tag i det där med att få en karpaltunneloperation nu är det snart ett halvår som det krånglat och jag pallar inte mycket mer.

Sen på lördag morgon ska jag ut och åka tåg alldeles privat hoppas att jag klarar åka utan att känna mig allt för jobbskadad, brukar vara problem med den saken, slappnar sällan av utan lägger märke till allt. Ska iaf till Mariestad för att hälsa på syster med familj.
/Åsa

Leave a Reply

