Dagsrapport

God kväll, jag befinner mig just nu i Bollnäs, hade funderat på en promenad ikväll men det blev mörkt så fort. Egentligen går ju solen ner senare här än hemma men här finns det ingen stad som lyser upp så effekten är större här, kanske vore det perfekta stället att titta på stjärnhimlen om det varit mindre molnigt.

20110901-215015.jpg

Imorse åt jag fil med müsli som jag gjorde igårkväll, riktigt gott. Satt mest hemma och degade innan jobbet. Imorgon ska jag jobba hem och sedan tänkte jag förbi söder för kaffeshopping och sen hem en stund innan jag sticker bort till gärdet för massage, av en slump så blev min massagetid innan Davids så ska vänta på honom och sen ut till Lidingö för att umgås lite.

20110901-215232.jpg

Ska nog ta chansen att somna tidigt ikväll. I morse vaknade jag med bok, telefon och vetevärmaren i sängen, riktigt så snabbt hoppas jag dock inte på att somna.

/Åsa

Leave a Reply

