Oh my….

Jag sitter i biblioteket och ska plugga, men har precis varit på aleris och gjort en bronkprovokation och har när den var färdig fått andas in ett ämne som gör att hela kroppen skakar. Inte det bästa för koncentrationen. När jag kommit ut därifrån gick jag på sturekatten och tog en kaffe och macka, koppen skakade som om jag var den darrigaste gamla tanten på hela Östermalm just då. Ska få kontroll över min kropp och därefter få koll på det sista av kurslitteraturen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Universitetsvägen,,Sverige

Leave a Reply

